مهاجرت با بال های پروانه ای

ان الذین آمنو و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله غفور رحیم

مهاجرت با بال های پروانه ای

ان الذین آمنو و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله غفور رحیم

3. چهارشنبه و اقتصاد برکت مبنا

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ

بسم الرب الشهداء و الصدیقین

امروز چهارشنبه است. ساعت اول «نفت» داشتیم. کلاس کاملا مادی و اقتصادی بود. نقشی از ایدئولوژی نبود. مثلا من برای خودم عقاید خاصی دارم! فکر می کنم نحوه ی استفاده ی ظالمانه ی ما در استخراج و استحصال نفت کار را خراب می کند. با هیچ ترفندی نمی توانیم بهره وری مان را از تخمین بیشتر کنیم. همیشه باید بترسیم که به چیزی کمتر از برآوردمان دسترسی خواهیم داشت. چرا؟!

چون برکت یک موضوع مادی نیست. در محاسبات مادی نمی توان آن را جدی گرفت. در ماشین حساب و انواع نرم افزار های محاسباتی و حسابداری نه دکمه ای برایش تعبیه شده نه فرمولی برای محاسبه اش کشف شده نه..... نه اساساً اعتقادی به آن دارند!

خدا و قدرتش را نادیده می انگارند و با همین تحلیل های دسته صدم استراتژی افزایش کیفی جمعیت را تحقیر و تمسخر می کنند.

نه من عرضه ی علم الهدی شدن را دارم و نه دانشجویی دور و برم می بینم که بتواند در این باره بلند حرف بزند. کمی بلندتر از صدای تق تق دکمه های خسته ی کیبورد

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی